Η Παραλαβή από το κατάστημα μας - γίνεται αποκλειστικά και μόνο κατόπιν επικοινωνίας- αν η γραμμή είναι κατειλημμένη μπορείτε να μας στείλετε e-mail

Εγγύηση Επιστροφή Προιόντων

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Συνιστούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους, ότι αυτά είναι σφραγισμένα και η συσκευασία είναι άθικτη χωρίς εμφανή ελαττώματα, Επίσης να ελέγξετε όλα τα προϊόντα στην παραγγελία σας ότι είναι λειτουργικά χωρίς ελλείπει ανταλλακτικά.
Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία να είναι άθικτη (κλειστή). Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης, με δική του χρέωση φροντίζει για την αποστολή του προϊόντος στο κατάστημα.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΑΠΟΣΤΟΛΗ)
Σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάσει λειτουργικό πρόβλημα, ο πελάτης θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσει με το κατάστημα μας μεσω email (info@dealme.gr) για να μας στείλει όλες τις πληροφορίες και αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα από την εταιρία-προμηθευτή του προϊόντος
και δώσει την έγκρισή της, τότε γίνεται η αλλαγή του (Η διαδικασία διαρκεί από 3 έως 5 εργάσιμες) Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν την εταιρία (Για παραγγελίες που έχουν γίνει αποστολή, όχι παραλαβή από το κατάστημα)

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ)
Σε περίπτωση που έχει γίνει παραλαβή από το κατάστημα, και το προϊόν παρουσιάσει λειτουργικό πρόβλημα, ο πελάτης θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσει με το κατάστημα μας μέσω email (info@dealme.gr) για να μας στείλει όλες τις πληροφορίες, και να αφήσει το προϊόν στο κατάστημα για τεχνικό έλεγχο, δεν γίνεται άμεση αντικατάσταση, το προϊόν θα σταλεί στον προμηθευτή και αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα από την εταιρία – προμηθευτή θα σταλεί καινούργιο σε εμάς ώστε να το παραλάβετε (Η διαδικασία διαρκεί από 3 έως 5 εργάσιμες)
*Το προϊόν θα πρέπει να έρθει στο κατάστημα με όλα τα παρελκόμενα του (Κουτί,Καλώδια,Κτλ) Το κατάστημα δεν θα δεχτεί έλειπες κουτί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΑΘΟΥΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από την Εταιρία ή από τους προμηθευτές-συνεργάτες αυτής, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή του. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει ανοιχθεί και να επιστραφεί άθικτο. Σε αυτήν
την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία και η αποστολή του σωστού προϊόντος γίνεται με χρέωση της εταιρίας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τη μη απώλεια και ασφαλή επιστροφή του στην επιχείρηση. Για το λόγο αυτό συνίσταται η επιλογή αξιόπιστων και υπεύθυνων μέσων διακίνησης (courier, πρακτορεία, συστημένα μέσω ΕΛΤΑ).
Παρακαλούμε να επικοινωνείτε πάντα μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος.

*Τα προιοντα προσφοράς μπορούν να αλλαχθούν μόνο μια φορά στην περίοδο της εγγύησης τους, διοτι είναι σε τιμή προσφοράς και όχι στην αρχική τιμή του προϊόντος, ετσι ο προμηθευτής μας καλύπτει 1 φορά την αλλαγή του προϊόντος.
*Η περίοδος εγγύησης στα προιοντα προσφοράς είναι 15 ημέρες.
*Στους τροχούς νυχιών η τροχοί δεν καλύπτονται από εγγύηση.
*Επιστροφές χρήματων γίνονται εντός 15 ημέρων από την αγορά του προϊόντος, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και μαζί με την απόδειξη αγοράς του.